ایرانسل

ساخت وبلاگ

بر اساس گزارش های اعلام شده ازسوی روابط عمومی ایرانسل،طی برگزاری همایش بهار 1392،در صورتی کاربران جدید سیم کارت اعتباری ایرانسل، بعد از ثبت نام سیم کارت،سیم کارت خود را در همان روز به مبلغ 50 هزار ریال شارژنمایند،در قرعه کشی روزانه یک دستگاه گوشی تلفن همراه سونی مدل اکسپریا Go شرکت داده خواهند شد. همچنین در صورتی که کاربران سیم کارت های اعتباری این شرکت، در هر هفته به میزان روزانه حداقل ۵ دقیقه با سیم کارت ایرانسل خود تماس صوتی داشته باشد، در قرعه کشی جایزه هفتگی گوشی سونی مدل اکسپریا Z شرکت داده خواهند شد.

مراسم قرعه کشی مرحله اول جشنواره بهار ٩٢ ایرانسل

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

مرحله دوم قرعه کشی جشنواره بهار نیز به زودی برگزار شده و افراد واجد شرایط برای شرکت در قرعه کشی جوایز روزانه و هفتگی شرکت داده خواهند شد. همچنین آن دسته از مشترکانی که در طول جشنواره بهار ٩٢ سیم کارت خود را به مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ شارژ نمایند، در قرعه کشی یک عدد شمش طلای یک کلیوگرمی شرکت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است که برندگان تمامی قرعه کشی ها و مسابقات ایرانسل، صرفا از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰، از نتیجه و شیوه دریافت جایزه این قرعه کشی مطلع خواهند شد و اسامی برندگان، پس از تایید مراجع نظارتی، از طریق وب سایت رسمی ایرانسل منتشر خواهد شد.

  
نخستین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره بهار برای مشترکانی انجام گرفت که در بازه زمانی ٢٧ فروردین تا ١٣ اردیبهشت مشمول این شرایط می شدند. جشنواره بهار ایرانسل تا پایان خرداد ٩٢ ادامه دارد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,فروش سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 271 تاريخ : پنجشنبه 30 آبان 1398 ساعت: 13:52

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت به عنوان راه حل تسهیل کننده خدمات بانکداری و پرداخت همراه باجه ایرانسل را راه اندازی کرد و به صورت 24 ساعته و رایگان در اختیار کاربران قرار داد.

باجه ایرانسل راه اندازی شد


در صورت تمایل به خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل، میتوانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمائید.

با توجه به انطباق این سرویس با تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب، مشترکان می‌توانند با استفاده از رمز دوم کارت بانکی خود و بدون وجود محدودیت در بانک صادر کننده، سیم کارت خویش را بدون نیاز به رمز شارژ و به طور مستقیم با قیمت واقعی شارژ کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، باجه ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۰۰* امکان دسترسی مشترکان به کانال‌های مختلف بانکداری و پرداخت همراه، از یک مسیر واحد را فراهم می‌سازد.

با استفاده از باجه ایرانسل، پرداخت قبوض، رویت موجودی حساب، خرید از فروشگاه‌های منتخب، خرید کالای دیجیتال و شارژ خودکار سیم کارت، از طریق تمامی مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار برای مشترکان ایرانسل ممکن شده است.


 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,فروش سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 294 تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1398 ساعت: 12:53

با توجه به گزارشات اخیر آیپد مینی و آیپد 4 و آیفون 5 از سیم کارت های معمولی یا حتی میکرو سیم پشتیبانی نمی کند و برای استفاده از این وسایل کاربردی باید از سیم کارت نانو استفاده نماییم.انتظار می رود نسل بعدی بسیاری از گوشی های تلفن همراه هوشمند نیز تنها از نانو سیم کارت پشتبانی نمایند.در این جهت اپراتور دوم کشور(ایرانسل) قبل از آن در کنفرانس سالانه خود وعده این سیم کارت ها را داده بود،همزمان با آغاز نمایشگاه تلکام2012، فروش سیم کارت های نانو را شروع می کند.

ایرانسل سیم کارت نانو عرضه می کند


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر ایرانسل مراجعه نمایند.

 سیم کارت‌های نسل جدید با قیمت ۶ هزار تومان به همراه ۱۰ هزار تومان اعتبار اولیه ارائه می‌شوند که اگر هزینه ۴ هزار تومان پست را نیز در نظر بگرید برای خرید یک سیم کارت نانو باید مبلغ ۲۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ که از پس فردا رسما شروع به کار می‌کند، برای نخستین بار در ایران سیم کارت‌های نانو توسط شبکه مخابراتی ایرانسل عرضه می‌شوند.

بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نانو سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل از طریق وب سایت رسمی این شرکت به فروش می‌ٰرسند.

سیم کارت‌های نانو نزدیک به ۴۰ درصد کوچک‌تر از میکرو سیم کارت‌ها هستند. ابعاد دقیق این سیم کارت‌ها ۱۲.۳ در ۸.۸ میلی‌متر و ضخامت آنها نیز ۰.۶۷ میلی‌متر است.

این سیم کارت تنها در برخی از ابزارهای مدرن مانند آیفون ۵ قابل استفاده هستند.

ایرانسل یک نسخه از سیم کارت نانو این شبکه مخابراتی را در اختیار زومیت قرار داد، که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. مقایسه ابعاد دوسیم کارت نانو و سیم کارت عادی ایرانسل را نیز می‌توانید در تصویر اول مقاله مشاهده نمایید. سیم کارت‌های نانو علاوه بر ابعاد از نظر ضخامت نیز نازک‌تر از سیم کارت‌های میکرو هستند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,فروش سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 278 تاريخ : يکشنبه 26 آبان 1398 ساعت: 19:17

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،در 21 آبان ماه 1398 طی نشست مشترکی با حضور شهردار تهران دکتر پیروز حناچی و مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند ،و مباحث مرتبط با هوشمند سازی شهر تهران مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت وتفاهم نامه ای در این زمینه توسط آنها به امضا خواهد رسید.
پیشروی به سوی شهر هوشمند عملیاتی می‌شود

علاقه مندان جهت خرید خط و سیم کارت ایرانسل دائمی میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.همچنین جهت خرید سیم کارت همراه اول میتوانید به مراکز خدمات ارتباطی مراجعه نمائید و سیم کارت مورد نظر را خریداری کنید.

در این نشست که جمعی از مدیران شهرداری و ایرانسل نیز در آن حاضر بودند، مدیرعامل ایرانسل ضمن ارائه گزارشی درباره ظرفیت‌های شبکه و خدمات ایرانسل، در زمینه برنامه‌ریزی برای همکاری‌های آتی در خصوص ایجاد و گسترش شهر هوشمند، با شهردار تهران گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در خصوص ارائه پلتفرم‌هایی در زمینه شبکه اینترنت اشیاء (IoT) و شهر هوشمند گفت: «ایرانسل با ظرفیتی که دارد می‌تواند راهکارهای متنوعی در حوزه‌های زیرساختی و ارائه خدماتِ هوشمندسازی شهر، ارائه دهد، تا شهروندان از یک سو و برنامه ریزان شهری از سوی دیگر، شاهد نتایج مطلوب آن باشند».

شهردار تهران نیز با اشاره به ظرفیت‌ها و خدمات ایرانسل تأکید کرد: «هر کاری برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز ۵G و شهرهوشمند، به مصلحت شهروندان است، باید ایجاد شود و ما امید داریم ایرانسل به ما در این زمینه کمک کند».

همچنین با تأکید دو طرف بر نیاز به پیشروی در گسترش تکنولوژی‌های جدید و تأثیر آن بر تجربه باکیفیت‌تر زندگی توسط شهروندان، درباره پیاده‌سازی زیرساخت مورد نیاز شبکه ۵G در تهران توسط ایرانسل گفت و گوهایی صورت گرفت.

شهردار تهران و مدیرعامل ایرانسل در این نشست مشترک، جوانب مختلف انعقاد تفاهم نامه‌ای در خصوص همکاری‌های متقابل را بررسی و نهایی کردند.

حناچی همچنین ادامه داد: «هوشمندسازی در شرایط بحران و در شرایط عادی به شهر کمک می‌کند و از جنبه‌های گوناگون، از زیباسازی گرفته تا خدمت رسانی و تفکیک پسماندها، نیازهای شهر را تأمین خواهد کرد».

وی همچنین گفت: «اینکه اپراتورهای بزرگ مثل ایرانسل به مدیریت شهری کمک می‌کنند، امری ثابت شده است و ما هم بنا داریم در دو حوزه زیرساختی و خدماتی، از خدمات ایرانسل بهره ببریم».

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 273 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 16:20

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،در 29 مهرماه 1398 مصادف با سیزدهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل،جلسه ای با حضوربیش از 150 نفر از اصحاب رسانه در حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و ورزش کشور و مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.

سیزدهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه کنند. 
خدمات ایرانسل به ۱.۷ میلیون نفر از زائران اربعین 
ایرانسلی‌ها روزانه ۶۲۰۰ ترابایت اینترنت مصرف می‌کنند
عباسی‌آرند به روند رشد حجم مصرف دیتا از شهریور ۹۳ تا مهرماه ۹۸ اشاره کرد و گفت: «هم اکنون به ۶۲۰۰ ترابایت مصرف روزانه رسیده‌ایم
وی همچنین ادامه داد: «رشد سرانه دیتای همراه مشترکان سیم کارت ایرانسل۳۰ برابر، رشد ترافیک روزانه دیتای همراه ۱۵۰ برابر و کاهش Latency ۲۰ برابر شده است». مدیرعامل ایرانسل افزایش سرعت تجربه شده توسط مشترکان را ۱۰۰ برابر اعلام کرد.
در این نشست دکتر بیژن عباسی آرند با اشاره به چشم انداز و مأموریت ایرانسل در «روشنایی بخشی به افق زندگی مشتریان»، تأکید کرد: «خلق و مدیریت ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان، خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان، مدیریت رشد پایدار، تحول مدل عملیاتی و نوآوری در تجارب موفق، اهداف راهبردی ما هستند تا به چشم اندازمان که پیشرو بودن در ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به مشتریان است، برسیم
عباسی آرند گزارش خود از عملکرد ایرانسل را با سه محور «سیر تحول ایرانسل»، «توسعه کسب و کار دیجیتال» و «فناوری‌های مالی و سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال» ادامه داد و گفت ایرانسل قصد دارد از اپراتور دیتا، به سمت اپراتور دیجیتال حرکت کند.
 

مدیرعامل ایرانسل درخصوص خدمات رومینگ بین المللی گفت: «ایرانسل در ۱۴۴ کشور رومینگ بین الملل ارائه می‌دهد و با ۳۲۲ اپراتور در کشورهای مختلف قرارداد ارائه خدمات رومینگ دارد
وی با تأکید بر اینکه ایرانسل برای اولین بار رومینگ دیتا، رومینگ سیمکارت اعتباری و رومینگ ۴G را ارائه کرده است گفت: «فعالیت‌های ما به ارائه خدمات در خصوص رومینگ بین المللی محدود نشده است و رومینگ ملی را نیز برای ارائه به مناطق روستایی جدی گرفته‌ایم
عباسی‌آرند با توجه به پشت سرگذاشتن ایام اربعین گفت: «یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در این ایام از شبکه ایرانسل استفاده کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۷۸درصد رشد داشته است؛ این تعداد از مشترکان ۳۶ترابایت از اینترنت ایرانسل استفاده کرده‌اند که این میزان مصرف نیز نسبت به گذشته رشدی ۵۶درصدی را نشان می‌دهد
مدیر عامل ایرانسل همچنین ادامه داد: «در ایام اربعین ۷ میلیون دقیقه از خدمات مکالمه رومینگ بین الملل ایرانسل استفاده شد. ۷ میلیون پیامک نیز در شبکه ایرانسل ارسال شده است
ایرانسل ۴۳ درصد سهم بازار تلفن همراه ایران را به دست آورده است
بیژن عباسی‌آرند در بخش سیر تحول ایرانسل گفت: «هم‌اکنون سهم بازار ما براساس گزارشات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ۴۳ درصد است
وی افزود: «ما ۳۸۶۲ شهر و دهستان را تحت پوشش شبکه نسل ۲ داریم و ۵۰ میلیون مشترک درحال استفاده از آن هستند. تا اینجا، پوشش دهی نسل ۲ همراه ایرانسل ۸۹درصد پوشش جمعیتی کشور را تأمین کرده است
وی همچنین در خصوص پوشش نسل ۳ ایرانسل گفت: «۳۸۷۵ شهر و دهستان تحت پوشش نسل ۳ همراه ایرانسل یا ۳G هستند که این پوشش دهی ۲۷ میلیون نفر را دربرگرفته و در شبکه ۳G ما ۳۲ میلیون گوشی پشتیبانی کننده از ۳G فعال هستند
مدیرعامل ایرانسل تعداد گوشی‌های فعال در شبکه نسل ۴ ایرانسل را ۲۰ میلیون گوشی اعلام کرد و گفت: «۳۱۰۸ شهر و دهستان تحت پوشش این نسل هستند که ۱۸ میلیون نفر نیز از خدمات دیتای آن استفاده می‌کنند
عباسی تعداد مشترکان نسل۴.۵ (۴.۵G) ثابت ایرانسل یا TD-LTE را بیش از نیم میلیون اعلام کرد و گفت: «از ابتدای شهریور ماه سال ۱۳۹۴ تا کنون ۱۹۵ شهر تحت پوشش این تکنولوژی قرار گرفته‌اند
مدیرعامل ایرانسل مجموع Nodeهای فعال شبکه ایرانسل را بیش از ۶۰ هزار Node اعلام کرد.
 

الحاق شبکه «کوه نور» به ایرانسل از هفته گذشته
وی در خصوص توسعه پوشش روستایی نیز تعداد روستاهای تحت شبکه ۲G را ۱۲۸۷، روستاهای تحت شبکه۳G را ۱۹۷۵ و تعداد روستاهای تحت پوشش نسل ۴ یا ۴G را ۱۰۰۷ روستا اعلام کرد. عباسی همچنین تعداد مشترکان نسل ۴ روستایی را ۷.۷ میلیون نفر دانست. این درحالی است که با الحاق شبکه «کوه نور» به ایرانسل، در هفته گذشته،۹۳۰ روستا نیز به پوشش شبکه افزوده شده است.
 

 

راه اندازی شبکه جامع دیجیتالی فروش (D-POS) ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل همچنین از راه اندازی شبکه جامع دیجیتالی فروش (D-POS) با قابلیت‌های نوین و ایجاد تجربه منحصر به فرد برای شبکه نمایندگان فروش خبر داد و آن را یکی از فعالیت‌های ایرانسل برای حرکت به سوی دنیای دیجیتال اعلام کرد.
وی یکپارچه سازی کانال‌های فروش را یکی دیگر از فعالیت‌های ایرانسل در این خصوص خواند و گفت: «افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و افزایش و بهبود ارائه خدمات دیجیتال در نقاط فروش برخی از فعالیت های ایرانسل در راستای حرکت به سوی دنیای دیجیتال است
 

۴۰ درصد از ارتباط‌های مشترکان با ایرانسل، از طریق سامانه گفت‌وگوی آنلاین صورت می‌گیرد
عباسی آرند همچنین تعداد کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل را ۵۳۳ کارشناس تمام وقت اعلام کرد و با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های آنلاین ارتباط با مشتریان ایرانسل، گفت: «هم اکنون بیش از ۴۰ درصد از درخواست‌های ورودی به مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، از طریق سامانه گفت‌وگوی آنلاین صورت می‌گیرد
مدیرعامل ایرانسل با اعلام ۲۷میلیون و ۲۲۳هزار و ۳۱۷ مرتبه دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من، (اپلیکیشن مدیریت حساب های ایرانسلی) گفت: بر اساس گزارش کافه بازار، ایرانسل من جزء پنج اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها است.
 

۲ میلیون ساعت تماس از طریق خدمات جایگزینی شماره تماس برقرار شده است
وی در خصوص فعالیت‌های ایرانسل در زمینه شهر هوشمند گفت : «ایرانسل شبکه NB-IoT را در ۲۰ مرکز استان گسترش داده و تفاهم نامه‌هایی نیز در  این خصوص امضا کرده است
عباسی با اشاره به فعال بودن بیش از ۲ میلیون Node سازمانی در شبکه ایرانسل گفت: قریب به ۷۰۰ هزار نود شبکه از سرویس «شبکه امن همراه» ایرانسل استفاده می‌کنند؛ همچنین بهره برداری از سامانه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل با بهره‌گیری از توان بومی کشور در حوزه توسعه سخت افزار و نرم افزار و تجهیز بیش از ۲۰ هزار خودرو نیز از دیگر فعالیت‌های ایرانسل بوده است.
وی همچنین به ارائه خدمات جایگزینی شماره تماس (Number Masking) توسط ایرانسل به اسنپ گفت با راه اندازی این سرویس در کل کشور، نزدیک به ۲ میلیون ساعت تماس از این طریق برقرار شده است.
  

ایرانسل در حال حرکت به سوی «اپراتور دیجیتال» است
عباسی آرند فعالیت ایرانسل در خصوص اشتغال‌زایی را در راستای اهداف سند برنامه ششم توسعه و با هدف کمک به تحقق شاخص‌های کلان توسعه اقتصادی کشور شرح داد و گفت: «ایجاد ۲۳۳۷ شغل مستقیم در تهران و شهرستان ها در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، ایجاد ۵۷هزار و ۴۳ شغل غیرمستقیم در زنجیره ارزش صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایجاد حدود ۳۰۰۰ شغل مستقیم  و ۱.۵ میلیون شغل غیرمستقیم در شرکت‌های گروه اسنپ از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده است
وی همچنین در خصوص سرمایه گذاری و کارآفرینی ایرانسل، با اشاره به اقدامات این اپراتور در جهت رفع مشکل اشتغال و مهیا کردن بستر و زیرساخت های مورد نیاز برای ظهور ایده های کارآفرینی، گفت: «ایرانسل به رشد شرکتهای دانش بنیان کمک کرده و سعی داشته توسعه کسب و کارهای دیجیتال با حمایت از نخبگان را سرلوحه کار خود قرار دهد
وی با اشاره به همکاری با مجموعه اسنپ، برنامه کاربردی چارخونه، برنامه کاربردی دانا، پیام رسان گپ، برنامه کاربردی روبیکا و ایرانیان تاورز، به برنامه های آتی ایرانسل در این زمینه اشاره کرد و افزود: «حمایت و عضویت در صندوقهای جسورانه و شتابدهنده های استارتاپی، حمایت و سرمایه گذاری بر تولیدات داخلی با راهکار تحقیق و توسعه، حمایت از شرکتهای داخلی  با سرمایه گذاری، انتقال و بومی سازی دانش و فناوری و حمایت و سرمایه گذاری در پروژه های ملی و زیرساختی مخابراتی کشور اعلام کرد
بیژن عباسی آرند همچنین با توجه به اینکه ایرانسل در حال حرکت به سوی «اپراتور دیجیتال» است، ادامه داد: «با توجه به گستره مخاطبان ایرانسل، برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که امیدواریم بتوانیم آنها را به نتیجه برسانیم

 


مدیرعامل ایرانسل، پس از پایان ارائه گزارش فعالیت‌ها  و دستاوردها در جمع خبرنگاران، در بخش ویژه برای پرسش و پاسخ با اهالی رسانه، به تمامی سؤال‌های طرح شده، پاسخ داد.
 

 

۴۲۰ هزار میلیارد ریال درآمد دولت از ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل همچنین با اشاره به فعالیت‌های این اپراتور در زمینه همکاری با شرکای تجاری، از مشارکت با اپراتورهای ثابت، همکاری و بهره برداری آزمایشی اپراتور هوشمند پلیس، مشارکت با اگریگیتورهای مجازی موبایل، انعقاد قرارداد با ۲ اپراتور مجازی موبایل و نیز ارائه خدمات به بیش از ۸۰ هزار مشترک از این طریق را از دیگر فعالیت‌های ایرانسل برشمرد.
وی درآمد مستقیم یا غیر مستقیم دولت از پروژه ایرانسل از آغاز تا پایان شهریورماه ۹۸ را ۴۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: «پرداخت‌های مستقیم ایرانسل به دولت طی ۱۳ سال گذشته نیز ۳۲۱ هزار میلیارد ریال بوده است
 
۴۴ میلیارد تومان از پیش پرداخت ایرانسل به باشگاه های فوتبال هنوز مستهلک نشده است
وی در بخش دیگری از گزارش فعالیت‌های ایرانسل در حوزه مسؤولیت اجتماعی سازمانی، به مواردی از جمله کمک های ایرانسل در سیل فروردین ماه ۹۸ و ساخت و بازسازی پنج مدرسه در مناطق سیل‌زده لرستان، خوزستان و گلستان و نیز طرح سرباز ماهر و ترویج گسترش آموزش دیجیتال از طریق پروژه «مدارس درخشان» اشاره کرد و در همین زمینه، با اشاره به حمایت ایرانسل از فوتبال و به طور خاص باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و نیز حمایت از باشگاه تراکتور در سالهای گذشته ادامه داد: «از شهریورماه ۹۶ تاکنون ۱۵۱ میلیارد تومان به باشگاه‌ها پرداخت شده که از این مبلغ، ۴۴ میلیارد تومان از پیش پرداخت‌های ایرانسل هنوز مستهلک نشده است
مدیرعامل ایرانسل در خصوص قرارداد همکاری با لالیگای اسپانیا نیز خبر از سرمایه گذاری در تهیه محتواهای تلویزیونی و مستند داد و گفت: «برگزاری ۷ دوره کمپ و آموزش ۴۵۰ نفر از نوجوانان مستعد از دیگر فعالیت‌های ایرانسل در این همکاری بوده است
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 281 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 13:40

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ایرانسل،بعد از مکالمه با تیم رومینگ اپراتور روسی مگافون و مسوولان شبکه تحقیق و حفاظت از پرندگان شکاری روسیه RRRCN در جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی سازمانی در قبال محیط زیست،این شرکت تعرفه رومینگ بین الملل را دریافت نخواهد کرد.

اپراتور ایرانسل هزینه‌ای بابت رومینگ موبایل عقاب‌ها دریافت نمی‌کند


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ارزان ایرانسل میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند.این اپراتور جهت تسهیل خرید سیم کارت های ایرانسل دائمی ، برای کاربران فروش اقساطی سیم کارت را ارائه کرده است.

از هفته گذشته، محققان برای تأمین بودجه و جلوگیری از شکست پروژه، یک کمپین بین‌المللی با عنوان «به موبایل عقاب پول بفرست» راه‌ انداخته‌اند که در رسانه‌های معتبر جهان بازتاب داشته و توجه علاقه‌مندان به طبیعت و پرندگان را به خود جلب کرده است.

دانشمندان مرکز RRRCN، در این پروژه، ۱۳ عقاب آسیایی را به ردیاب‌های مخابراتی با قابلیت ارسال پیامک مجهز کردند تا با بررسی مسیرهای اصلی مهاجرت آن‌ها، خطرات تهدیدکننده را شناسایی کنند. اکثر عقاب‌ها تابستان امسال را در مکان‌های غیرشهری قزاقستان که پوشش تلفن همراه نداشت، سپری کردند. محققان انتظار داشتند عقاب‌ها یکی از مسیرهای معمول را طی کنند تا بدون نیاز به استفاده از شبکه مخابراتی کشورهای مختلف، پیامک‌ها را دریافت کنند. اما یکی از عقاب‌ها با ورود به خاک ایران، برآوردهای مالی پروژه را با چالش مواجه کرد. طی چندین ماه پرواز در ایران، تعداد زیادی پیامک از ردیاب این عقاب که «مین» نام دارد ارسال شد که هزینه این پیامک‌ها بسیار بیشتر از برآوردهای اولیه پروژه بود.

ایرانسل با توجه به نقش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات در مطالعه و حفاظت از تنوع زیستی و جانوران در حال انقراض، از طریق خدمات، محصولات و شبکه سراسری و در راستای تحقق مسؤولیت‌های اجتماعی سازمانی خود در قبال محیط زیست، از چنین پروژه‌هایی حمایت می‌کند.

پیرو هماهنگی‌ها و توافق‌های صورت گرفته با اپراتور مگافون روسیه (که در این پروژه از سیمکارت‌هایش استفاده شده) و RRRCN، علاوه بر «مین» عقاب معروف این پروژه‌ تحقیقاتی، هزینه رومینگ بین‌الملل بقیه عقاب‌های این پروژه نیز در شبکه ایرانسل رایگان شده است

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 18:55

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل، در 12 آبان ماه 1398 تفاهم نامه ای برای راه اندازی سمانه تماس اضطراری یا e-cell، با حضور مدیرعامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند، محمدرضا دزفولیان مدیرعامل و مهرزاد فردوس نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ماموت دیزل، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و مصادف با برپایی نمایشگاه «لجستیک، پایانه‌ها و زنجیره تأمین» امضا شد.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم با اشاره به تمرکز بر ارائه خدمات دیجیتال و پیشرو بودن این اپراتور در این زمینه، از تشکیل معاونت جدید دیجیتال در ساختار ایرانسل خبر داد و هدف از آن را توجه بیشتر به ارائه خدمات به کسب‌وکارهای دیجیتال عنوان کرد.

تفاهم‌نامه‌ راه‌اندازی تماس اضطراری e-cell امضا شد


مدیرعامل ایرانسل همچنین در ادامه با اشاره به همکاری شرکت سیم کارت ایرانسل با ماموت دیزل و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، ابراز امیدواری کرد چنین همکاری‌هایی در جریان اجرایی شدن خدمات دیجیتال در حوزه حمل و نقل تحولی چشم‌گیر ایجاد کند.

وی همچنین با تأکید بر «سامانه هوشمند مدیریت ناوگان» که پیش از این توسط ایرانسل به بهره‌برداری رسیده است و با اشاره به تعداد بالای قربانیان سوانح رانندگی در کشور، گفت: «سامانه تماس اضطراری یا e-cell، سامانه‌ای است که در کشورهای پیشرفته، برای کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی توسعه پیدا کرده است و ایرانسل این سامانه را به سامانه هوشمند مدیریت ناوگان خود اضافه خواهد کرد

سامانه تماس اضطراری (e-cell) متشکل از بخش‌های سخت‌افزاری مانند ردیاب خودرو، حسگرهای تشخیص ضربه و دما، دکمه تماس اضطراری و واحد پردازنده مرکزی است که با یکپارچه‌سازی آنها با نرم‌افزار مدیریت هوشمند ناوگان، امکان نظارت بر خودرو و نیز تماس خودکار با مراکز اورژانس، پلیس راه و امداد خودرو فراهم می‌شود. به این ترتیب در صورت بروز سانحه، سامانه به طور خودکار با شماره‌های پلیس و اورژانس تماس گرفته و نزدیکترین خودروی امدادی به محل حادثه اعزام خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 262 تاريخ : پنجشنبه 16 آبان 1398 ساعت: 13:51

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،درجهت راهبرد خود برای عرضه محصولات و خدمات مناسب با به روز ترین فناوری های دنیا،سیم کارت دائمی آی سیم با پیش شماره خاص 0902 ارائه می شود.این سیم کارت ها د ارای کارت مالکیت رسمی و سرویس های ویژه می باشند،با اعتبار اولیه 50 هزار تومانی،به مبلغ 120 هزار تومان به بازار ارتباطات کشور عرضه شد.

سیم کارت آی سیم ایرانسل با کد ویژه 0902 از راه رسید 

صورت‌حساب‌‌گیری و حد اعتبار

مبلغ ۵۰هزار تومان هم به صورت پیش‌فرض به عنوان «حد اعتبار» در حساب تمام مشترکان آی‌سیم لحاظ می‌شود، بدین معنی که مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره، تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. مشترکانی که بر اساس میزان مصرف، نیاز به حد اعتبار بیشتری دارند می‌توانند در هنگام خرید سیم کارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. همچنین مشترکان می‌توانند برای افزایش حد اعتبار خود، از طریق ارتباط با مرکز تماس اختصاصی آی‌سیم به شماره ۹۰۰ و یا با مراجعه به ایرانسل من، درخواست خود را ثبت نموده و اعتبار خود را افزایش دهند.

مشترکان سیم کارت‌های دائمی آی‌سیم، در پایان هر دو ماه یک صورت حساب با جزئیات تماس‌های خود دریافت خواهند کرد که طی آن، تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ‌های تعرفه ویژه این سیم کارت‌ها مشخص شده است. خلاصه صورت‌حساب، از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی مشترک ارسال می‌گردد. مشترکان سیم کارت آی‌سیم، هیچ‌گونه هزینه جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نمی‌کنند.

هر دقیقه مکالمه از آی‌سیم با مشترکان تلفن ثابت در هر نقطه از کشور و در تمامی ساعات شبانه‌روز، دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال و با مشترکان سایر اپراتورهای تلفن همراه، دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال تعیین شده است.

ارسال هر پیامک با نوشتار فارسی از طریق آی‌سیم، ۸۹ ریال و با نوشتار انگلیسی ۱۶۰ ریال برای دارنده این سیم کارت‌های ویژه ایرانسل، هزینه در بر دارد.

تعرفه تبادل هر کیلوبایت اطلاعات از طریق خدمات اینترنت همراه هم در بازه زمانی ۸ صبح تا ۲ بامداد روز بعد، ۵ ریال، و از ساعت ۲ بامداد تا ۸ صبح و همچنین در تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱ ریال تعیین شده است.

اطلاع از وضعیت حساب در هر لحظه با شماره‌گیری کددستوری *۱۳۰*۱*۱# و اطلاع از حد اعتبار با شماره‌گیری کددستوری *۱۳۰*۱*۴# برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل فراهم شده است.

مرکز تماس اختصاصی

از دیگر ویژگی های این سیم کارت، می‌توان به «مرکز تماس اختصاصی» با شماره ویژه ۹۰۰ اشاره کرد.

براساس اعلام ایرانسل، مشترکان آی‌سیم می‌توانند طی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و پرسش‌های خویش را با کارشناسان ایرانسل مطرح کنند. این شماره مختص مشترکان آی‌سیم بوده و به منظور تسریع در روند پاسخگویی ایجاد شده است.

تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌تر

طرح تعرفه پیش‌فرض سیم کارت آی‌سیم، طرح نقره‌ای ایرانسل بوده و هزینه خدمات ارتباطی کاربران این دسته از سیم کارت‌های ایرانسل، با این تعرفه ویژه و به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شوند، به گونه‌ای که هزینه هر دقیقه تماس ایرانسلی از طریق سیم کارت های آی‌سیم در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح به ازای هر دقیقه ۳۵۹ ریال و در بازه زمانی ساعت ۸ صبح تا ۲۱، دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال محاسبه می‌شود.

گسترده‌ترین شبکه رومینگ

گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین المللی در اختیار مشترکان این سیم کارت خواهد بود که به آنها اجازه می‌دهد زمانی که خارج از ایران به سر می‌برند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه داده و ارتباطات خود را از دست ندهند.

همچنین امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در اپراتورهای خارجی طرف قرارداد هم منحصرا برای مشترکان ایرانسل فراهم شده است.

روش‌های متنوع پرداخت صورت‌حساب

مشترکان آی‌سیم، جهت پرداخت صورت حساب سیم کارت خود، می‌توانند از روش‌های متنوعی نظیر پرداخت اینترنتی از طریق وب‌سایت ایرانسل، برنامه کاربردی ایرانسل‌من، خودپرداز بانک‌ها، شارژ الکترونیکی e-Charge از طریق نمایندگی‌های مجاز، کارت‌شارژ با شماره‌گیری کددستوری *۱۳۰*رمزشارژ# ، نسخه وب ایرانسل من و یا از طریق مراجعه به شعب بانک‌های ملی، ملت و تجارت استفاده کنند.

همچنین قبض یک کاربر سیم کارت دائمی آی‌سیم را یک مشترک اعتباری ایرانسل هم می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم کارت اعتباری خویش پرداخت کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,سیم کارت دائمی,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 287 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 13:47

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت برای اولین بار در ایران و با شروع فاز اول ارائه خدمات «اطلاعات شهری ایرانسل»، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیک ترین رستوران و مرکز خدمات ایرانسل طبق موقعیت جغرافیای کاربر و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص ممکن شد.
 

فاز اول ارائه خدمات «اطلاعات شهری ایرانسل» اجرایی شد

 
این اپراتور جهت تسهیل خرید سیم کارت های دائمی ، طرح جدیدی برای فروش اقساطی سیم کارت های دائمی را ارائه کرده است.علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ارزان ایرانسل میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر ایرانسل مراجعه نمایند.

در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، کاربران ایرانسل دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* علاوه بر پیدا کردن نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل، به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت رستوران‌های اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.
بر اساس گزارشات؛ خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکان براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند محل‌های مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه محل مورد خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.
  

متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* در سرویس نمای دوستان ایرانسل  به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.

سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی، نشانی و موقعیت رستوران های شهر تهران و مراکز ارائه خدمات ایرانسل در سراسر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می دهد و به مرور مشخصات بانک‌ها، بیمارستان‌ها، سینماها و دیگر مراکز فرهنگی، خدماتی و تفریحی در سراسر کشور به این فهرست اضافه خواهند شد.
 

براساس این گزارش، صاحبان کسب و کارها نیز بزودی می‌توانند ازطریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکان علاقه‌مند به استفاده ازاین خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود ، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکان برسانند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 334 تاريخ : شنبه 11 آبان 1398 ساعت: 19:01

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،در 25 فروردین هدیه ی وِیژه ای را برای کاربران سیم کارت دائمی در نظر گرفته است،افرادی که تا 31 اردیبهشت ماه امسال ثبت نام خود را تکمیل نمیاند و اولین مکالمه را برقرار نمایند،میتوانند تا پایان تیر ماه 1386 از هدیه ماهانه 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان برخوردار شوند.
 

1000 دقيقه مكالمه رايگان براي کاربران ايرانسل


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی وسیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند.

هدیه "ماهانه ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان" تنها مختص همان ماه بوده و اگر در آن ماه از کل ۱۰۰۰ دقیقه رایگان استفاده نشود، دقایق مصرف نشده از بین می رود و به هزار دقیقه ماه بعد اضافه نخواهد شد.

توجه فرمایید قیمت سیم کارت دائمی ایرانسل ۱۵۰ هزار تومان می باشد. 

بنا بر این طرح مشترکان هر ماه ۱۰۰۰ دقیقه رایگان به  این ترتیب در اختیار دارند: هزار دقیقه اول برای ۲۵ فروردین تا ۳۱ فروردین؛ هزار دقیقه دوم برای ۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت؛ هزار دقیقه سوم برای ۱ خرداد تا ۳۱ خرداد؛ و هزار دقیقه چهارم برای ۱ تیر تا ۳۱ تیر.

همچنین، در راستای سیاستهای ایرانسل جهت رعایت مساوات و ایجاد امکان برخورداری از تسهیلات برای تمام مشترکان گرامی، توجه فرمایید مکالمات بیش از ۳۰ دقیقه، به بخشهای ۳۰ دقیقه ای تقسیم خواهد شد. به این ترتیب، در هر ۳۰ دقیقه، هزینه دقیقه نخست محاسبه شده و دقایق باقیمانده رایگان خواهد بود.

شایان ذکر است، کلیه تماس ها در این دوره بر مبنای واحدهای یک دقیقه ای محاسبه می‌گردد. بنابراین، اگر تنها بخشی از یک دقیقه نیز مصرف شده باشد، در محاسبه طول مکالمه، آن میزان به یک دقیقه رند می شود.

لازم به ذکر است، هزار دقیقه رایگان صرفاً مکالمات بین خطوط ایرانسل را شامل می شود. همچنین، در هر تماس کمتر از ۳۰ دقیقه، صرفنظر از مدت مکالمه، تنها هزینه دقیقه نخست محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب به عنوان مثال در یک مکالمه ۱۹ دقیقه ای تنها هزینه دقیقه اول محاسبه شده و ۱۸ دقیقه دیگر رایگان خواهد بود. 

به عبارت ساده، هزینه مکالمه به این ترتیب محاسبه خواهد شد: با شروع مکالمه، هزینه دقیقه اول محاسبه شده و به محض پایان ۳۰ دقیقه اول و با وارد شدن به دقیقه ۳۱، هزینه یک دقیقه دیگر نیز محاسبه خواهد شد؛ به همین ترتیب تا پایان مکالمه. به این شکل، چه مکالمه یک ثانیه ای باشد و چه ۳۰ دقیقه ای، تنها هزینه ۱ دقیقه محاسبه می شود؛ و همینطور چه مکالمه ۳۱ دقیقه ای باشد و چه ۶۰ دقیقه ای، هزینه دو دقیقه منظور می شود و الی آخر.

توجه فرمایید این طرح تنها ویژه مشترکان طرح "پرداخت ماهیانه دقیقه ای" بوده و درصورت تغییر طرح تعرفه، دقایق رایگان دیگر به مشترکان تعلق نمی گیرد.

همچنین در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل، به اطلاع می رسانیم تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین شهر، گرمی، سراب، قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، ملایر، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور،  بروجرد، بیرجند، اندیشه، نکا، سرپل ذهاب،محمودآباد، سبزوار، اراک، ساوه، نیشابور، امیرکلا و تربت جام تحت پوشش شبکه ایرانسل درآمده و تا پایان فروردین شهرهای گرگان، بهشهر، فریدون کنار، تربت حیدریه، قائم‌شهر، فردوس، قزوین، خوی، گنبدکاووس، بابلسر، جویبار و تایباد نیز به شبکه ایرانسل خواهند پیوست. همچنین بزودی شبکه ایرانسل شهرهای رباط کریم، اهواز و یزد را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 287 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 15:04

بر اساس گزارش های اعلام شده ازسوی اپراتور ایرانسل،در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر(دائمی واعتباری) در حدود 50 شهر کشورمان ایران از خدمات شبکه تلفن همراه این اپراتور استفاده می نمایند.

پوشش حدود 50 شهر توسط ایرانسل
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت 0912 ارزان و سیم کارت ایرانسل میتوانند به مراکز خدمات ارتباطی مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را تهیه نمایند.

همچنین اپراتور سیم کارت 0912 بزودی پیشنهادهای تشویقی تابستانی خود را به هموطنان عزیز معرفی خواهد نمود. 

این تعداد مشترک ایرانسل در فاصله سه روز ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین حدود ۲۴ میلیون پیام‌کوتاه (SMS) از طریق شبکه ایرانسل ارسال کرده اند!

در پاسخ به استقبال مشترکان از این خدمات، ایرانسل دوره استفاده رایگان از خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را تا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ تمدید می نماید. شایان ذکر است که مهلت استفاده رایگان از خدمات اینترنت از طریق تلفن همراه (GPRS) ایرانسل تا ۱۵ فروردین ماه می باشد و پس از پایان این دوره هزینه این خدمات مطابق تعرفه در نظر گرفته شده معادل ۳۰ ریال برای هر کیلو بایت اطلاعات ارسال یا دریافت شده محاسبه می گردد.

ما در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل در سراسر کشور، تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین‌شهر، گرمی، سراب، قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور و بروجرد تحت پوشش شبکه ایرانسل درآورده ایم و تا پایان فروردین شهرهای اراک، گرگان، بهشهر، فریدونکنار، نکا، تربت حیدریه، قائم شهر، فردوس، ساوه، قزوین، سرپل ذهاب، خوی، گنبدکاوس، بابلسر، جویبار، بیرجند، نیشابور، امیرکلا، محمودآباد، تایباد و تربت جام را نیز به شبکه ایرانسل اضافه خواهند شد. همچنین سرویس رومینگ بین المللی ایرانسل با ۱۷۷ اپراتور در ۹۷ کشور جهان پیش از آغاز سال جدید فعال گردیده و که بزودی این تعداد به بیش از ۲۰۰ کشور افزایش خواهد یافت. فهرست اپراتورها و کشورهای طرف قرارداد در وبسایت ایرانسل قابل مشاهده می باشد.

ایرانسل بزودی سرویس های جدیدی را به مشترکان خود ارائه می نماید:

·     (سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده"Who Called) که بطور رایگان برای تمامی مشترکان ایرانسل فعال شده و از طریق آن فهرستی از شماره هایی که در زمان خاموش بودن تلفن همراه و یا در دسترس نبودن مشترک تماس گرفته ولی قادر به برقراری ارتباط با او نشده اند، از طریق پیام کوتاه برای مشترک ارسال می گردد.

·     (سرویس پیام گیر صوتیVoice Mail) نیز بطور رایگان برای تمامی مشترکان ایرانسل فعال شده و از طریق آن مشترکان می توانند پیامهای صوتی تماس گیرندگان را از طریق پیام گیر روی شبکه دریافت نمایند.

·      (سرویس فهرست طلایی Family & Friends) نیز مشترکان را قادر می سازد تا پنج شماره تلفن همراه ایرانسل را انتخاب کرده و با ثبت آنها در فهرست طلایی خود، از تخفیف در هزینه مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند شوند.  

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 290 تاريخ : شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 15:25

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،بر اساس پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذری جهرمی مبنی بر محاسبه تعرفه های اینترنت آزاد مصرفی زائرین اربعین در کشور عراق به صورت بسته های اینترنت برای کلیه کاربران دائمی و اعتباری اپراتورهای تلفن همراه و با موافقت سهامداران ایرانسل،مازاد پرداختی هزینه اینترنت با تعرفه آزاد،به حساب کاربران برگردانده می شود.

محاسبه مصرف آزاد اینترنت زائرین اربعین ایرانسلی در قالب بسته های رومینگ

متقاضیان جهت خرید "سیم کارت ایرانسل دائمی" و اعتباری میتوانند به مراکز و فروشگاه های ایرانسل مراجعه نمایند.

با پایان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و با توجه به استقبال ۱.۷ میلیون مشترک ایرانسل از خدمات رومینگ بزرگترین اپراتور دیتای ایران که نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد افزایش یافته است، ایرانسل اعلام کرد که مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین در کشور عراق، به صورت بسته‌های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانکاری در قبض مشترکان دائمی و اعمال شارژ  در حساب مشترکان اعتباری منظور خواهد شد.

اپراتور همراه اول نیز در این جهت از محاسبه تمامی مصارف اینترنتی زائرین اربعین حسینی در قالب بسته های ویژه این ایام خبر داد.متقاضیان جهت "خرید سیم کارت همراه اول" میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند.

به دلیل اطلاع‌رسانی شفاف و فراگیر از سوی ایرانسل در زمینه تعرفه‌های رومینگ ویژه اربعین و نیز با توجه به اینکه بخش زیادی از کاربران ایرانسل از سیمکارت‌های پیش پرداخت (اعتباری) استفاده می‌کنند، شمار زیادی از مشترکان ایرانسل بسته‌های اینترنت رومینگ را فعال کردند اپراتور ایرانسل امکان "خرید خط" را برای کلیه کاربران خود در این ایام را فراهم نموده است و به این ترتیب، مبلغ قابل توجهی از  اعتبار آنها به صورت اینترنت آزاد محاسبه نشده و تنها حدود ۳۰ درصد از مبلغ ۲۶ میلیارد تومان اعلام شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مربوط به مشترکان این اپراتور است.

ایرانسل در اربعین ۱۳۹۸ و برای تکریم زائران اربعین، با برگزاری جلسه‌های مذاکره با اپراتورهای عراقی با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به کاهش تعرفه مکالمه و پیامک و نیز ارائه بسته‌های تخفیفی رومینگ ویژه این ایام شده بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,اینترنت,رومینگ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 16:05